jewelsoffmorocco.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

DĂ© plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn volgende reis naar het mooie Marokko.

Vanaf 17 oktober a.s. zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Petra

Reacties

Reacties

Len van Oostrum

Succes Petra,

Hermanna

Heel veel plezier.

Sophie

Stoere vrouw vind ik je !!!!!
Gewéldig dat je dat in je eentje durft.
Voorzichtig hè. Heel veel succes met alles wat je daar gepland hebt.
Lieve groet !

Monique van Oostrum

Hele fijne tijd in Marokko!?

Ria Blaauwbroek

Ik wens je een hele goede reis en onvergetelijke ervaringen. XXX

Renie

Lijkt mij heel leuk je te volgen en Marokko kennen te leren.gr Reniè

Reny Kramer

Jee wat leuk Petra, ook superstoer!
Wens je een prachtige, wijze reis, met heel veel mooie mensen en ervaringen, en vooral heel veel plezier!

Anke Kraak

Volg je hart want dat klopt..... Ga je zeker volgen xxx

Anneke Oeloff

Mag ik met je mee.... ik bedoel: ik ga je graag volgen op je reisblog met een wel heel mooie en ontroerende titel (met Jewel in gedachten...). Geniet van de geuren, de kleuren en de mensen van Marokko.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!