jewelsoffmorocco.reismee.nl

Ontspannen in Hamamlalla


Gewoon lekker een dagje bijkomen te midden van de drukte in Marrakesh:

  • Hammamlalla: - Badderen op zijn Marokkaans! Dat moet je een keer of misschien wel vaker gedaan hebben…..Dus leg ik me neer op de verwarmde tegels van het badhuis Hammamlalla in het centrum van de medina. Tijdens een intensieve wasbeurt van 30 minuten word ik ingezeept met de “traditional black soap”, gescrubd en daarna voorzichtig ingewreven met een zachte mud-peeling en tenslotte ingesmeerd met een zijdezachte olie geurend naar amandel.
  • Het afspoelen met wisselend lauw tot warm water maakt het tot een ontspannend geheel. Daarna word ik meegenomen naar een donkere, mystieke ruimte waar een 8 tal massagebanken staan opgesteld, keurig gescheiden middels gordijnen.
  • De relaxte muziek begeleidt een uitgebreide massage van ongeveer 60 minuten.
  • Van teen tot top wordt je stevig onderhanden genomen en na anderhalf uur en een kopje thee toe sta je weer als herboren en een beetje rozig buiten. Heel lekkerrr…

Reacties

Reacties

Sophie

Oh maar dat wil il ook wel Petra!!!!!!
Lijkt me heerlijk

Renie

Lijkt me heerlijk hammamlala, nog lekker in de olie. Heel anders dan in Turkye.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!