jewelsoffmorocco.reismee.nl

Marokko...ik kom eraan!

Na zes lange maanden is het eindelijk weer zover..op naar mijn geliefde Marokko.

Over twee dagen vertrek ik eerst voor weer een aantal dagen naar het warme en levendige Marrakech.

Om vervolgens de trein te pakken naar het koelere en rustige Rabat aan de kust.

Verder op onderzoek uit maar bovenal een heerlijk weerzien met een aantal lieve, leuke en gezellige mensen <3

Wat er nog meer op de planning staat is nog niet precies bekend...Lets go with the flow...dat heeft me al veel vaker in de meest verrassende situaties gebracht.

Dus weer op avontuur...

Reis je mee?

Leuk!

Reacties

Reacties

Cor

Pas je wel op en hoelang duurt de reis,?

Petra De Jong

Dankje voor je bezorgdheid Cor.
Ga ik doen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!