jewelsoffmorocco.reismee.nl

Een heel ander avontuur...

Zoals reeds aangekondigd komt er nu eerst een andere en een grote reis aan, een reis naar: ik noem het maar gewoon “het einde van de wereld”.

Over 2 dagen vertrek ik naar Australie/Nieuw Zeeland en voor wie mijn verhalen ook daar graag blijft volgen.

Stay tuned als je het leuk vind om weer mee te reizen en laat je e-mailadres achter op

jewelsofoceanie.reismee.nl

Of volg mij via de kaart, foto’s en een kort reisverslag op:

https://www.polarsteps.com/PetraDeJong10/1316985-oceanie?s=CC78DF64-18CB-4221-9106-8927323E5C93

Naar Marokko zal ik binnenkort zeker weer terugkeren maar eerst is er deze grote wens die al voor mijn liefde voor Marokko bestond en die eindelijk in vervulling gaat...inshallah...om het maar even op zijn Marokkaans te zegenen(hhh)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!