jewelsoffmorocco.reismee.nl

Terug van...heel lang weggeweest!

Na ruim 9 maanden is het dan eindelijk zover...terug naar mijn geliefde Marokko.

De Coronaprotocollen zijn nog streng en het land staat nog op code oranje en voor sommige is het misschien een beetje de grenzen opzoeken van wat kan en mag maar mijn gevoel zegt me dat ik met een gerust hart kan gaan...naar mijn tweede thuis.

Een week om eerst weer eens te kijken hoe het land en dan met name de stad Marrakesh de laatste moeilijke maanden in Coronatijd heeft doorstaan.

Verdere reisplannen om het land in te trekken heb ik vooralsnog uitgesteld, maar ik kan niet wachten om ook die draad weer op te pakken.

Deze keer dus een Marrakesh special met hopelijk weer een aantal nieuwe, leuke en spannende ontdekkingen.

Ik hoop jullie weer het beste van alles te laten zien en jullie te laten meebeleven van de magie en mysterie van deze uitdagende stad.

Nog even wachten met een cappuchino bij de Starbucks op Schiphol en over een uurtje instappen in het vliegtuig.

Liefs, Petra

Reacties

Reacties

Renie

Goede vlucht, we volgen je.

Jannie

Petra, goeie reis en ben benieuwd hoe het nu in Marokko is. Hoop voor ze dat er wat toeristen zijn. Veel plezier

Hans Kok

Ben benieuwd :-).

Gr. Hans

Cor

Succes en blijf gezond

Ria

Nieuwsgierig....ja heel erg. Veel succes

Sonja

Goede reis en pas goed op je zelf ?

Tineke

Pas goed op je zelf

Sonja Laansma

Heel veel plezier!

Peter

Veel plezier en nieuwe ontdekkingen!

Sophie

Ah dus toch gegasn !
Pas heel goed op je zelf .
Maar geniet van de fjjne momenten in je geliefde stad?
?
Fijn dat je weer van je laat horen .
Kus van Sophie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!