jewelsoffmorocco.reismee.nl

Eindelijk…

Na zeven maanden van lang wachten is het dan eindelijk zover… terug naar Marrakech.

Vanaf 15 juni j.l. zijn de vluchten van en naar Marokko weer hervat en wacht me een weekje in mijn geliefde rode stad.

Met een negatieve COVID test stap ik als het allemaal goed gaat over een paar uur aan boord van het vliegtuig.

7 dagen, 6 nachten neem ik jullie dan weer mee op ontdekking in deze boeiende stad.

Ik kan niet wachten tot de geur van de Oriënt, de verse jus op het Djeema El Fna plein en de zwoele Afrikaanse nachten weer op me af komen.

Ik was vaak in het land en de stad en soms ook langer en beaam zoals velen…je kunt Marrakech niet leren kennen, maar wel telkens opnieuw ontdekken…dus geef ik mijn ogen en oren weer graag de kost om het Parijs van de Sahara voor de zoveelste keer opnieuw te beleven!

En jullie…reizen jullie weer mee?

Reacties

Reacties

Sophie

Wat fijn voor je Petra.
Geniet er van
Ik zal je volgen .

Jose Drost

Een hele fijne week daar in Marakech ,je hebt er lang op moeten wachten voordat het eindelijk weer kan.

Renie

Ja, we gaan weer meegenieten van je verhalen en foto's.

Sonja

Eindelijk weer, veel plezier.
En vooral lekker genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!