jewelsoffmorocco.reismee.nl

Au revoir Marrakech…

De koffer staat weer gepakt. Nog een paar laatste boodschappen voordat de taxi me terugbrengt naar Gueliz waar ik een kleine week geleden begon. De laatste uurtjes comfortabel doorbrengen op het terras bij Zeitoun. Zoveel aangenamer dan uren rondhangen op het vliegveld. Echt druk zal het daar nog niet zijn verwacht ik. Hier onder de ventilatoren en sproeiers we nog voor een laatste gezamenlijke lunch afspreken. En dan is het helaas alweer voorbij. Zo’n week gaat gewoon veel te snel…

Het mooie weer, het weer samenzijn, het lekkere eten & drinken, het kan niet lang genoeg duren, bij wijze van spreken…maar de volgende keer zal vast niet zolang op zich laten wachten.

Straks zal alles weer open gaan en is het land weer vrij te bereizen…ook voor mij is er nog veel te ontdekken en te leren in dit zinnenprikkelend maar ook geheimzinnig land….ik kan niet wachten totdat het weer zover is.

Au revoir Marrakech…a la prochaine!

En fijn dat jullie allemaal weer een beetje met me mee hebben gereisd, tot gauw!

Reacties

Reacties

Sophie

Een goede reis terug.
En ja wat gaat zo'n week weer snel .
Leuke verhalen Petra , een genot jouw avonturen te lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!