Marrakech, my love..
Daar ben ik weer…na een prima vlucht en supersnelle gang door de douane sta ik een half uur later buiten de airport inclusief een nieuwe simkaart voor mijn telefoon.
De lucht kleurde prachtig oranje bij de landing tijdens zonsondergang en met nog een temperatuur van 28 graden een bijna betoverende Indian Summer.
Snel een taxiticket gekocht naar Guiliz waar ik bij het Oudayas Hotel heb afgesproken met Katie voor de sleutel en toegang van het appartement.
Het appartement is kleurrijk, modern en uiterst comfortabel ingericht. Temidden van het drukke nachtleven, winkeltjes, hotels en restaurants.
Dus loop ik eerst even om de hoek voor een lekkere tajine met bief & pruimen.
Rachid is onderweg en we treffen elkaar, na de nodige pogingen om onze locaties te delen, bij de ingang van het Italiaanse toprestaurant La Trattoria”, een super sfeervol en romantische plek om te eten rond het zwembad op een tuinterras. Waar ze een onvergetelijke pasta en overheerlijke Italiaanse & lokale gerechten serveren…een aanrader dus!
Maar wij zoeken liever de gezellige en intieme sfeer van het appartement op met de traditionele afhaal tajine en een lekkere fles Primitivo uit de koffer….want er is veel in te halen, bij te praten en tijd om plannen te maken voor de komende dagen, weken en misschien wel maanden, dus het is meer dan heerlijk om weer hier te zijn!
Reacties
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}